środa, 19 listopada 2014

Wata Cukrowa...czyli coś czego nie zapomnisz!

Hmmm od czego by tu zacząć...

Atrakcji na różnego rodzaju eventy z udziałem dzieci jest na prawdę mnóstwo, czego dowodem jest przykładowo  strona z atrakcjami na imprezy dla dzieci.


Może zacznę od waty cukrowej, otóż wata cukrowa jest dla większości starszych osób w tym mnie.. ;) jedną z najsłodszych atrakcji. Kiedy zjem sobie watę cukrową od razu przypominają mi się lata, gdy byłem mały i chodziłem z rodzicami na różnego rodzaju festyny gdzie oczywiście była..... WATA CUKROWA :-)))))

wata cukrowa warszawa 600950777
Wata Cukrowa powoduje uśmiech na twarzy- wynajem maszyn do produkcji waty cukrowej 600950777




Ja osobiście uwielbiam kolorową watę cukrową, żółtą oraz różową :)
Smakuje tak samo ale jak wygląda..mniamm.

Dużo o wacie nie napiszę, trzeba samemu spróbować. Jeżeli  chcesz  zorganizować urodziny dla swojego dziecka a nie masz pomysłu na dodatkowe atrakcje, mogę Ci śmiało polecić watę cukrową :)


Nie wiesz gdzie wynająć maszynę do produkcji Waty Cukrowej? Jak chcesz to mogę Ci pomoc, gdyż ja skorzystałem kiedyś z usług tej firmy -> DZIECIOLAND.PL


Wkrótce poruszę nowe tematy POZDRO :)

Achmielu





2 komentarze: